Vad var det sista jag behövde? Magsjuka!

Vilken härlig natt va.
Jag är full av förväntan över hur roligt det kommer bli inom kort,
och så vaknar jag mitt i natten och måste spy.
Med andra ord. Jag har fått magsjuka.
Eller någon släng åtminstone.
För morgonen och natten var vansinnigt jobbig.

Nu dricker jag blåbärssoppa för brinnande livet,
samtidigt som jag känner mig seg. Men pigg.
Jag mår inte ett endaste dugg illa längre och förhoppningsvis är livet snällt mot mig.
Surt sa räven om att jag måste ligga inne hela dagen, missa timmar på jobbet
och även missa en invigning som hade varit intressant att se.

Jag ska hyra film, tvinga mamma att komma hit med choklad och längta bort från lägenheten.

Hope to get better soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback