You make it real.

Favorit i repris.

Nu när morgonen var här, då var jag faktiskt vaken.
Jag slog upp ögonen, kollade ut och bestämde mig för att somna om.
Så för 10 minuter sedan vaknade jag på riktigt.
Det här är som att ha påsklov, fast i vuxet format.

Igår gjorde svalget ont och jag sa till Kocken att huvudsaken är att jag inte får riktigt ont i hela halsen.
Att jag aldrig lär mig att hålla käften, rent ut sagt.
För när jag nu har vaknat på riktigt känns halsen som sandpapper. Gulligt!

Tanken har varit att städa idag, så det ska jag göra.
Sedan måste jag snärta ner på stan för att köpa lite påskägg.
Systeryster åker till fjällen och hon förtjänar ett, andra syster är i fjällen och vill nog också ha ett.
Mina barn, Hugo och Hedvig har redan fått kläder, men en påsk utan godis är inget alls.
Och så skulle jag behöva handla lite mat innan mamma hinner åka.
Så jag får nog ställa in grejorna hos henne så hon får köra hem dem hit, eller något.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback