You, me and some of them.

Strålande sol skiner in i mina ögon och jag har tagit bort stygnen!
Nu är jag fit for fight för alla sommardagar som komma skall.
Några kilon mindre så skulle jag må som en prinsessa.
Det kanske är dags att sluta äta påskgodis?

Idag åt jag i alla fall frukost till frukost. Det är ett steg i rätt riktning.
Var upp på sjukan där de tog bort stygnen. Själva grejen tar aldrig tid där,
det är väntetiden som tar knäcken på mig.
Som idag då jag hade tid 09.15 fick jag komma in till sköterskan 09.47.
09.55 var jag ute därifrån..
Jag tycker synd om stackarna som har vatten över huvudet.
Men de ska å andra sidan ha förståelse för oss andra när vi stressar på våra jobb.
Då vore världen rättvis.

Jag minns att jag för ungefär 3 månader sedan sa att sommaren var nära.
Både medhåll och mothugg mötte mig, men ack så rätt jag hade.
Nu knackar sommaren på dörren och jag njuter. Om det bara inte vore för allt som följer med.

Jag måste sova en sväng. Är jag trött kan jag inte njuta av vädret.
Sedan ska jag gå och hälsa på mor som är hemma från fjället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback