En dag med monstret.

Helgen kom och helgen gick.
Helt plötsligt är det bara 4 dagar kvar tills jag lämnar landet.
Torsdag kväll tar vi tåget ner till Stockholm.
Klockan 06.05 lyfter, förhoppningsvis utan förseningar, planet.

Helgen var lugnare än väntat, kanske inte så konstigt när både Urkult och Yran pågick för fullt.
Hela Sollefteå var tomt på folk och vi fick sluta tidigt, Anna och jag.
Vino med just henne på balkongen ledde till Hörnan, sedan hem igen.
Jag gillar hur dåligt inflytande vi faktiskt har på varandra, vintarmarna får aldrig nog!
Jävligt dumt.

Måndagen har sjukt fint väder på plats och jag är ledig passande nog.
David kommer förbi och lämnar av Hedvig snart, så vi ska hänga idag monstret och jag.
Hon har blivit så stor och sötare än någonsin. Framförallt när hon pratar!
Har ingen lust att bada så vi får gå till en lekpark och äta lite glass istället tror jag.
Mina ärenden på stan ska jag försöka få gjorda också, inte det lättaste med henne i farten.

Dags för frukost på balkongen!
Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback