Kopplat.

Dagen med 'Hemming' är över och hennes far kom precis för att plocka upp henne.
Vi har varit till polisen och hämtat ut mitt pass, inte helt oväntat ser jag ut som ett psycho.
Hur som haver.
Därefter gick vi älven bort till lekparken, sångfågeln sjöng blinka lilla stjärna för mig hela vägen.
Vi stannade ett tag och gungade, åkte rutschkana och busade innan vi köpte glass som vi åt med hennes mor.
När vi sedan kom tillbaka till lägenheten var hon sjukt trött och ännu hungrigare.
Så jag snodde ihop lite korv och makaroner som hon åt innan hon somnade i soffan.

Det är så skönt att låna barn, de är söta och gulliga i några timmar
men sen är det bara att lämna tillbaka dem när de blir jobbiga..

Nu tänker jag sätta mig på balkongen och läsa en bok i solen.
Det är hårt att vara ledig. Eller inte alls..
Imorgon är jag visst ledig igen.
Mycket möjligt att jag lånar ett barn igen, så jag får lite kärlek innan vi sticker.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback