Lilla hjärtat mitt.

Det var längesedan jag var uppe såhär tidigt.
Har nog inte hänt sedan 'stickan i armen incidenten'
då jag pendlade fram och tillbaka till sjukhuset ungefär dagligen.
Så kändes det åtminstone!

Har sovit vansinnigt dåligt i natt och när jag vaknade för en timma sedan
väntade ett meddelande på telefonen där lillasyster skrivit att hon skulle opereras nu,
ut ifall att det skulle vara blindtarmen.
Hon är så himla rädd och det förstår jag. Det är inte drömmen att bli lämnad på sjukhuset direkt.
Det stod också att hon inte trodde vi fick komma upp förrän ikväll,
men det struntar jag lite i och om någon timme tänker vi åka upp ändå Chroffe och jag.

Jag håller tummarna för att hon ska bli bra efter det här så hon får följa med på torsdag ändå!
Chansen är liten. Men jag kan leva på hoppet i andra fall, så varför inte nu?
Det vore inte detsamma utan dem nu.

Egentligen borde jag försöka sova någon timme till, framförallt eftersom mina ögon kliar sönder.
Nu blir jag en riktig tjej. Jag älskar min mascara, men den är störd så fort den håller på att ta slut.
Helt plötsligt blir den någon form av ögoninflammation på burk och det bara kliar och svider konstant.
Att glasmästeriet nedanför lever rövare gör inte saken bättre..

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback