Sjuksyster - syster är sjuk.

Vilken jävla oflyt gott folk!

Här taggar vi ihjäl oss för semester och sol,
samtidigt som lillasyster får ont i magen och måste åka på sjukhus.
Stackars söta lilla hjärtat.
Pratade med henne i eftermiddag och hon sa att det gjorde ont och blev värre hela tiden,
men av någon anledning gissade jag på att det var vanlig nervositet över något mindre trevligt imorgon.
Vid 20.00 tror jag ungefär så ringde Chroffe upp mig och sa att de var på väg in,
för hon hade så ont att hon inte kunde gå.
Prover togs men ingen hade riktig koll på vad som var fel, så hon blir kvar över natten.

Därför sover Chroffe nu i min soffa och vi ska upp imorgon bitti för att hälsa på prinsessan på sjukan.
Jag håller tummarna för att det inte är blindtarmen eller något annat farligt så hon blir pigg tills på torsdag!
Det vore inte detsamma att åka utan dem nu minsann.

Håll tummarna ni med tack!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback