And so this is christmas.

God Jul!


En alldeles underbar julafton hade vi igår, lillasyster och jag, tillsammans med mostrar och kusiner.
Massor av god mat, mys och paket.
Vi lekte paketlek och jag satt ena stunden med 4 paket och nästa tomhänt.
Med andra ord fick jag ingenting på slutet, förutom ett gott skratt.
Precis allt blev jag överlycklig av, även om jag idag bara minns ungefär hälften.
Det var ändå inte det viktigaste.

Nu kollar vi på Bröderna Lejonhjärta, lillasyster och jag. Nostalgi!

Kvällen bjuder på middag hos Julia och sedan fest hos Petra som det ser ut.
Mysigt.
Jag gillar julen mer än på länge i år. Det är underbart att få umgås med alla man verkligen tycker om!
Och såna finns det gott om just nu. Lycka!

En minst lika underbar jul önskar jag er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback