Im free.

Min favoritprins har fyllt 5 år och vi har kalasat.
Jättemysigt.
Älskar att vi bara är tjejer i släkten, förutom prinsen då.
Å andra sidan är det lite synd om honom och allas respektive,
det blir lätt massor av skvaller och tjejprat när vi träffas.

Har sedan lagt in sill till julafton som jag ska ta med och bjuda på.
Fixat och trixat med julgodiset och det börjar se ut som att alla julklappar snart är färdiga.
Är det något jag gillar så är det just det.
Ser fram mot min och syrrans uppesittarkväll allra mest,
hon planerar bingolotto, jag planerar annat..

I övrigt är jag mest bara lycklig.
Alla planer jag planerade förut är färdiga.
Körkortet är klart och jag har bytt jobb,
om än med lite väntetid och inte lika lång period som jag egentligen ville.
Men det löser sig i efterhand.
Huvudsaken är att jag tog tag i saken och fick det gjort.

"J'veux ton amour, et je veux ta revanche
J'veux ton amour, I don't wanna be friends."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback