Lala-land.

Sista passet gjordes igår och nycklarna är tillbakalämnade.
Härmed är jag nu arbetslös i 3 veckor.
Herrejävlarminje, vad ska jag göra med all tid? Utan pengar.

Myser i soffan med adventsljus, lillasyster och Musikhjälpen på tv.
Härlig söndag.
Förhoppningsvis väntas det middag på berget med familjen.
Helst hela familjen.

Har inte riktigt fattat att det är jul om några dagar.
Mycket att göra innan dess men det borde jag rimligtvis hinna med nu.
Känns underligt, jävligt underligt att ha slutat.
Men det var det bästa för mig just nu. Jag vill hinna med så mycket mer.
Att fastna i samma spår är inte vad jag är ute efter.
2 underbara år vill jag tacka för. De har varit vansinnigt roliga allt som oftast.
Och jag har träffat helt galet sköna människor.

Nu fortsätter jag mysa med systeryster och gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback