Make you say, oh.

Helt plötsligt är det redan fredag och jag är all ready för helg.
Imorgon kör vi all in med mat och vin, idag ska jag mest jobba och förbereda.
Fler cupcakes ska bakas och mat ska försöka lagas, utan att jag förstör den.

Det är dags för mig att börja köpa juleklappar till familjen också.
Halleluja så glad jag blev igår när jag märkte att jag slarvat bort en gammal räkning,
så går det när telefonbolaget skickar ut räkningarna en halv evighet i förväg.
(Eller så har det att göra med att jag slänger ner allt, jag menar allt i papperslådan
så att det till slut är ett kaos där i.)
Yes, pengarna sipprar genom fingrarna på mig och jag gillar det inte riktigt lika mycket som vanligt.

Det nya året måste ge mig mycket nytt och allt jag egentligen önskar mig till jul är ett nytt jobb.
För vad gör jag annars?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Ta en snabbkurs i språken eller hustla dig fram. Det brukar funka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback