Oh, oh, oh, oh.

Första dagen på sista veckan.
Det var det visst idag och det känns sjukt underligt, men också bra.
Delat, delad, dela.
Så känns hela jag och hela livet just nu.

Vad som ska göras i jul har jag inte heller lyckats bestämma mig för.
Antingen med mostrar, kusiner och lillasyster eller mamma, Peter och lilla-lillasyster.
Fjällen eller stan.
Tough choice.
Det vore grymt skönt att åka till fjällen och ta det lugnt
men å andra sidan kommer alla hem och firar jul. Allt annat än lugnt, men jävligt roligt.

Egentligen borde jag sova. Men istället är jag nog uppe ett tag till och bakar lite mer godis.
Imorgon ska vi förbi bilskolan igen är det tänkt, för att tacka för hjälpen.
Mission impossible fixade de mot alla odds.

Like oh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback