Scrath me up.

Helgen är över, snart är året slut.
Jag har för mycket tid för att få någonting gjort.
Absolut ingenting gör jag på under min vakna tid,
inte heller när jag sover såklart, vilket jag gör mer än vanligt just nu.

Nyårsplanerna börjar lösa sig, tror jag.
Egentligen har jag noll koll och jag orkar ärligt inte heller engagera mig så mycket.
Det blir ändå aldrig som man tänkt sig, hur positivt det än kan vara.
Hur som.

Tomtejävel och aj är det sista jag vill säga ikväll!
Återkommer så småningom med nöjda saker jag gjort i år.
Men just ögonbrynet som är sönderslaget är inte en av dom..
Måste hitta någon som vill dra mina stygn på fredag,
för bröllopet på lördag är inte riktigt platsen för stygnen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback