Smutsig.

Jobbet blev inte alls så sent som jag önskade, såklart.
Några timmar fick vi ihop i alla fall och nu ligger jag här hemma i soffan.
Funderade ett tag på att svira om, dricka något glas vin och gå ut med lillasyster och hennes vänner.
Men istället stannar jag hemma och tar det lugnt.
Imorgon ska jag hänga med monster-Hedvig och hitta på hyss.
Då behövs all energi jag har i kroppen!

Lite sömn och några sidor i boken jag läser just nu är nog vad jag behöver.
Smuts heter den visst, och det är just känslan man får av den.
Smutsigt och fruktansvärt.

Och just ja, om något skulle behöva en extra anställt mellan den 20e december och 11e januari
så är det bara att sträcka upp handen och säga till.
Jag tackar och tar emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback