You got what I want.

En rätt sen kväll på jobbet avslutas med ett glas vin.
Det första sedan födelsedagfirandet, då det faktiskt inte var så gott som jag hoppats sist.
I brist på tv-program kollar jag på "Musikhjälpen" på tvåan och jag gillar det!

Nyss spelades en gammal goding och jag kan inte sluta tänka på när jag och en annan Karro i min klass
stod och mimade och tyckte vi var asballa.
Shit, jag vet inte om min musiksmak blivit bättre. Men skulle jag höra denna ny idag skulle jag inte fastna.



Hela videon är så sjukt rolig.
Kolla de överlyckliga grabbarna vid 0.51, dom ser helt överhettade ut.
Och dansen killen i bakgrunden gör hela jävla videon är legendarisk!

Min smak vid i tonåren är inget jag skäms över..
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback