Bakslag.

Jag mådde visst inte så bra som jag trodde.
Hela hjärnan är bomullsinlindad, och det utan medicin idag.
Magen vrider sig fram och tillbaka fortfarande,
men det märkte jag inte förrän jag varit uppe och gått en del.
Så nu sitter jag i soffan och dricker nyponsoppa och äter mjölkchoklad.
Det är inte så illa att vara sjuk ändå, bara man slipper spy!

Tänkte tvätta, allt åkte ur sängen. Inklusive madrassöverdraget och allt.
Gick ner i tvättstugan, det var då magen började rumla runt.
Givetvis var den upptagen. Så nu väntar jag på att vem som än tvättar ska bli färdig.
Då ska jag göra mitt.
Men nu tänker jag fortsätta sitta här i soffan och må dåligt, hur  rastlös jag än är.

HOPE YOU'LL HAVE A WONDERFUL DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback