Cross them quick.

Jag vaknade sent idag igen, som vanligt, av en ringande telefon.
Denna gång var det kockan från jobbet som ville ändra i lunchmenyn.
Det betyder att jag måste masa mig upp och få igång datorn, för att ändra på hemsidan.
Men just idag gjorde det ingenting.
Jag har sovit dåligt, drömt mardrömmar och svettats.
Men känner mig pigg och frisk som aldrig förr idag igen, så jag är säker på att jag är det!
Vädret är hur fint som helst ute och jag önskar jag kunde gå ut en sväng,
men jag pratade med chefen igår och vi kom fram till att jag ska stanna hemma idag också.
Det är dumt att riskera att gå tillbaka för tidigt om jag haft magsjuka och smitta gäster.
Men imorgon är jag back in business.
Om jag längtar!

Nu tog min mjölkchoklad slut - det är det enda jag ätit på sistone.
All köttfärssås jag gjorde igår ligger i kylen och väntar, där får den ligga. Jag är inte sugen på starkt.
Jag har inte heller rökt än. Det blir jobbigare och jobbigare.
Framförallt eftersom jag vet att jag har två oöppnade paket i väskan..

Cross your fingers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback