Feed me.

Nu är det dags för mig att bege mig ner på stan.
Måste springa in på banken för att lämna personbevis,
förhoppningsvis får jag mitt leg inom kort.
Helst inte om 3-4 veckor. Men vi får se.
Jag gör nog ett pass här i veckorna ändå, det går så mycket fortare.

Jag har hunnit diska lite, gjort mig färdig, sprungit på Konsum
och bakat en cheesecake.
En fusk-cheesecake, på pricken den som Argyros matat mig med somrarna i ända.
Så jag ska bjuda jobbet och kanske mammas jobb på den.
Det är sista dagen för praktikanterna och då måste de få tårta!



Sådär fin är Nigellas. Men hon är kocka, tv-kocka.
Min kan bli ful, men den kommer vara god minsann.

Nu har jag bara en sak kvar att göra.
Jag önskar er en underbar helg!
Ut i finvädret och njut.

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback