Flue.

Vilken jävla söndag!
Jag som brukar älska söndagar, som brukar städa på söndagar, som brukar njuta av söndagar.
Det var veckans värsta dag, helt klart.
Jag sov knappt någonting mellan lördag till söndag, feberyra och svettningar.
När jag vaknade på riktigt tog jag mig inte ur sängen, alla muskler gjorde ont.
Lite som i lördags, fast tio gånger värre. 
Så fort klockan slog 8 ringde jag mamma och bad om nyponsoppa.
Men hon skulle till Härnösand så jag fick vara utan till klockan 5.
Där jag låg och hade ont ända tills jag sprang upp, och kräktes.
Det var droppen!
Mamma kom förbi med nyponsoppa, blåbärssoppa, cola (som enbart duger när det gäller magsjuka)
och lite Marabou mjölkchoklad.
Jag åt litegrann, sedan däckade jag igen.
Förutom när jag var tvungen att springa.. Jag hatar att vara sjuk!

Idag mår jag lite bättre. Har tänkt städa ur alla baciller.
Hela sängen kändes som en smittohärd så den ska bäddas om, igen.
Orkar jag drar jag fram dammsugaren och torkar golven.
Till att börja med ska jag tvätta och rengöra toaletten.
Det är prio nr 1.

Nu vill jag bara bli frisk, jag är redan trött på att vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback