Give me all I want.

Härliga tisdag - allt har gått som smort och jag mår på topp!
Förmiddagen jobbades det lugnt, helt jävla dött har det varit.
Galet!

Sedan drog jag mig bort till mammas jobb där jag väntade ut henne.
Peter har dragit sig till Stockholm på möte så jag följde med hem till berget
där vi åt pizza och tänkte även äta semlor.
Men jag var alldeles för mätt så jag åkte hem istället när Ellens träning började.

Nu sitter jag här i soffan. Pizzan har landat gott i magen och jag känner mig onyttig.
Därför äter jag lite nougat, fan är det fettis-dag så är det!
Med betoning på fettis.
Imorgon är jag ledig på kvällen igen och då tänkte jag simma minsann.
Om inte moster vill övningsköra, men det betvivlar jag!

Egentligen skulle Frida komma förbi ikväll men det blir nog inte av.
Nu tar jag min meducin och då är jag inte sötast i världen att umgås med, jag blir rätt trist.
Lite Linda Rosing på det här så är kvällen fullbordad, helt sjukt program!
Och så längtar jag efter sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback