Go wild, go nuts. Im all yours.

Helt vilt må jag säga!
Av någon anledning kom jag in på en sida där en tävling om design lottades ut,
jag gissade - fel.
Men så fastnade hela grejen i hjärnan och jag blev som besatt att komma på det rätta svaret.
Så jag gissade igen - fel.
Men när bloggägaren i fråga berättade att jag var nära, fast ingen hare typ så gissade jag igen.
På pricken rätt!
Undra om jag kanske är synsk ändå? På tredje försöket..?
Hon har nu fria händer och får mixtra om bäst hon vill. Jag väntar med spänning!

Hur som haver är jag hemma från jobbet och har fått i tvätt i maskinen.
Imorgon väntas lunch med Petra på stan som har skvaller av något slag.
Jag är fan besatt av skvaller -
Sollefteå har smittat av sig på mig och jag har nog blivit en av de jag föraktade förr.
Pinsamt att erkänna, but that's just how it is. Man blir som man umgås så att säga.
Men jag och min familj är lite bättre än alla andra ändå.

Ett glas vin och lite sömn på det här så.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback