Hide and seek.

Yiassou kouklares!

Nu har jag varit hemma en längre stund ifrån jobbet.
Det är smärtfritt att jobba luncher, framförallt nu när jag blivit van meducinen igen
och vaknar pigg som en lärkunge varje morgon!
Im lovin' it!

En sväng på stan och inte ett klädesplagg senare.
Försöker förgäves hitta något vajert att ha på mig i helgen, men det verkar skita sig.
Är det inte typiskt?
Jag som alltid kommer hem med flera kassar kläder efter en snabb sväng i affärerna,
kommer hem helt tomhänt när jag verkligen behöver något nytt!
Såhär när jag inte går ut så ofta så vill jag gärna ha det finaste jag vet på mig.
Man kan inte alltid få som man vill, det har jag lärt mig by now.
Men ack så det svider varje gång ändå.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sedan somna i tid igen.

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback