How to say you love me.

Snoozarmornarna tar död på mig!
När väckaren ringer första gången är jag alltid rätt pigg,
men när väckaren ringer sista gången är jag alltid helt väck.
Vad är det för dumheter jag börjat syssla med egentligen?
Och vad var det för nolla som kom på snooze-systemet?
Det frågar jag mig varje dag vid den här tiden när jag kommit hem
och måste lägga mig på soffan en sväng.

Idag gick jag över gränsen och slet på mig mina mjukis/målar-byxor
så fort jag kom innanför dörren.
För jag var ju så intelligent och använde mina nya mysbyxor att måla i,
så nu är det pensel-roller-och-träslevsavtryck lite överallt på dem. Sexigt värre!
Känner mig som white trash so to say.

Fick lite gjort och var iväg och köpte en kartong för att skicka grejor till N.Y.
Skulle hjälpte Jessica med legitimation för att hämta ut ett paket åt henne, men det sket sig.
På tal om det måste jag skaffa nytt leg.
Eller är det kanske dags att skaffa körkort?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback