I'd never leave your side.

Hur förklarar jag en av de vackraste sakerna jag vet?
Det är nog i stort sett omöjligt.
Känslor går inte att förklara, skratt går inte att återberätta, tårar går inte att dölja.
Men musik, det är så nära det går att komma.
Och just denna, den är precis så underbar som det behövs.
För att komma i närheten av att förklara en av de vackraste sakerna jag vet.



Imorgon är det alla hjärtans dag igen. Det är en dag jag föraktar.
Det spelar faktiskt ingen roll huruvida jag är singel eller inte,
varje år är så överhypat och extremt. Alla ska köpa det bästa.
Det bästa vore väl faktiskt om vi visade för alla vi älskar hur mycket de är uppskattade, varje dag?
Ja, okej. Jag kanske är bitter.

You think I'd leave your side baby
You know me better than that

Kommentarer
Postat av: Siolia

Hoppas designen känns bra, hojta till om den inte gör det! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback