If you're not the one.

Happy valentine's day - once again.
 


Egenltigen är detta en dag jag avskyr och tycker vi bör hoppa över.
Men jag är medveten om att det kan ha att göra med att jag är singel - och kanske lite bitter.
Eller bara ensam.
Tack och lov har jag en underbar familj och kära vänner som finns runtom mig.
Vilket sätt är egentligen bättre att spendera denna dag på än på jobbet, med glada människor runtom mig.
Sjuk eller inte.

"Well make it though and I hope you are the one I'll share my life with"

What's there not to like about this one?

Kommentarer
Postat av: Siolia

Hmm,okej. Det borde gå :) Men frågan är hur skönt det blir att läsa texten. Men jag ska klura lite och se om jag kan hitta info om hur man gör det :)

Postat av: Siolia

För att göra det enkelt för oss, tryck in Caps Lock när du skriver? :D

2009-02-14 @ 14:35:09
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Siolia

Eller menar du inläggsrubriken? :D

2009-02-14 @ 22:43:31
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback