It can't get any worse.

Nu är lunchen över och jag tog hit datorn idag minsann.
Kockan hade läst fel och gjort morgondagens fisk, idag.
Det vore inga problem om det inte var för den där hemsidan som måste uppdateras.
Jag avskyr att besöka ouppdaterade hemsidor, så jag vägrar låta jobbets bli sådan.
Hon for därför hem och hämtade datorn hos mig och nu sitter jag här.
Om 20 minuter börjar jag nästa pass.

En timmas rast är det jag har och jag känner mig extremt trött.
Men de här små timmarna jag får ihop idag behöver jag verkligen!
Februari har varit en värdelös månad om jag ska vara ärlig..
Den är alldeles för kort för att tjäna några monstersummor. Och det behöver jag nu!
Min lilla servitrislön kommer inte långt när räkningar ska betalas och nu ska jag spara dessutom.

Vanligtvis spenderar jag pengar på den här lilla rasten. Men idag har jag kommit till höjden av lathet.
Jag orkade inte ens gå härifrån..
Beyoncé's - Halo går om och om igen i högtalarna och jag trivs rätt bra här i min ensamhet.
Imorgon är jag sugen att kliva upp i ottan och morgonsimma. Vi får se.

Filakia polla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har toledos för hemsida?

2009-02-27 @ 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback