It's my magic.

Det här kommer bli en slapp vecka, det känner jag på mig!
Igår var jag som vanligt ledig, och ikväll är jag detsamma minsann.
Måndagar har som blivit något av min lediga dag.

Ingenting alls har jag gjort, förutom att städa, råkat stöka ner och städat igen.
Moster med monster kom förbi på besök och fika också,
och den där lilla Hedvig är ett riktigt monster! Men så söt ändå.
Så när de åkt igen städade jag lite mer och så började jag med något som ska likna middag.
Hittade grytbitar i frysen och nu försöker jag göra något gott av dem.
Kan önskas lycka till, för jag har inget tålamod då jag är extremt hungrig!

Hur som haver spelar det ingen större roll att jag är ledig.
Senare ikväll ska jag ändå kila ner på jobbet och försöka skriva över hemsidan till chefen.
Passa på att kolla schema för veckan ska jag göra också!
Snart är det helg igen och då är jag ledig fredag, lördag, söndag och förmodligen måndag.
Halleluja!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback