Just how I like it.

Fröken snooze, välkommen hem!

Fan, jag vet inte vad som hänt.
Men snooze-knappen och jag har blivit bästisar so to say.
Hur som haver. Jag tog mig i tid till jobbet.
Dagen var snabbt över och det vad nästan lika lugnt som igår.
Nu däremot ska jag sätta fart på saker.
Lite tvätt kanske ska tvättas, lite städning, lite bakning.
En riktig hushemmadag med andra ord. Just how i like it.

Jag var även bort till mor och fick paket från N.Y.
Allra vackraste Eleni hade skickat mig en supergod hudlotion
och en förpackning med 6 läppglans. They were fab!
Ett litet diadem som jag tänker använda ikväll och
en liten påse med grejer till mamma var också med.
I love her and miss her!

Time to get going.

Filakia polla Eleni mou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback