Just how you liked it.

Nu är jag hemma i lägenheten efter en hyffsat lång dag.
Kvällen har varit lagom. Jag har haft det jag har gjort.
Varken för mycket eller för lite.
Bland annat hade jag tid att skaffa kocken en facebook.
Det är nu officiellt hans tur att fastna i nät-letandet.

Resan går inte alls lika bra som jag hoppades på.
Idag fick jag ännu ett mail av Mr. Vagelis som dessvärre
hade fullt hus när jag vill komma.
Från den 10:e augusti har han en 8personslägenhet ledig.
Kan vi hitta fem frivilliga som är sugna att följa med tro? Jag betvivlar det.
Därför har jag nu skickat mail till Nondas för att se hur det ser ut hos dem.
Jag måste desperat hitta något. Det är kört att åka tidigare och jag måste åka!

Pratade även med min chef angående boende där.
Med halvpension kostar det endast 680 euro per vecka för 3 personer.
Nej tack.

Imorgon ska jag upp i ottan för att simma med fröken Andersson.
Det känns lagomt lockande nu. Men hon är redan kontaktad så det är för sent att dra sig ur.
Därför ska jag sova. Och säkert drömma hemska drömmar om reseletande.
Håll tummarna att det här löser sig!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback