Let's start all over again.

Måndag igen och jag känner mig laddad för en ny vecka!
Mindre laddad var jag imorse när telefonen ringde 08.23 -
jag sov som allra skönast och struntade i att svara.
Man kan inte ringa mig så tidigt på morgonen!
Sedan hade det visst ringt en gång till men det hörde jag inte,
nu ringde mamma igen för en halvtimma sedan och
då fick jag veta att det var moster som ringt för barnvakt om ett monster.
Jätteroligt! Jag som har saknat dem så himla mycket.
Så strax innan tolv kommer lilla Hedvig hit och härjar.

Sedan ska jag träffas upp med Frida och Sara som är hemma från storstäderna.
Som jag har saknat dem! Lite fika och skvaller, det blir jag glad av.
Efter det ska jag bege mig till jobbet och spendera kvällen där med kocken och praktikant.
Där väntar mina apelsiner på mig också, de har jag längtat efter!

Men om allt detta ska bli gjort måste jag vara i ordning.
Det är dags att köra igång!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback