Love you longtime.

Helt plötsligt är det fredag och jag är på topp!
Kvällen igår hade en del folk att bjuda, men det var bara roligt.
Jag jobbade och kände att jag jobbade för en gångs skull. Det har varit för lugnt på sistone!

Sandra kom hit på förmiddagen och plockade upp mig för en fika på stan.
Där inne var det så tyst att vi knappt vågade prata. Som ett bibliotek, creepy.
Så vi tog våra grejer och uträttade ärenden på stan.
De där vårkänslorna jag hade höll sig inte länge utanför värmen i lägenheten,
det var så fruktansvärt kallt igår igen. Att jag aldrig lär mig att fint väder betyder vidrig kyla!

Efter jobbet kom Sandra ner igen och vi åkte hem till henne för vad vi planerade skulle bli lite vin.
Men min trötthet blandad med hennes jetlag var inte att leka med och ett halvt glas var,
och inga cigaretter för min del senare så sov vi sött i hennes säng.
Nu har jag ett litet hum på vad jag behöver för madrass när jag köper min egen nya säng också!

Det spritter i kroppen av att veta att det är fredag. Jag är på topp som sagt.
Så nu ska jag duscha lite snabbt, hoppa i lite kläder och snärta på stan.
Jag har för mycket energi för att sitta hemma ensam!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback