My life is wonderful.

Det är inte bara övningskörningen som är på gång gott folk.
Jag är extremt taggad på Kerkyra.
Dumt kan tyckas, men det finns så många människor där som jag bryr mig om.
En sista resa och sedan kanske jag kan släppa taget helt.
Nu saknar jag dem mest varje dag - och det här kan vara ett steg i rätt riktning mot att spara
pengar för att hälsa på familjen Fazio - Argyros i N.Y.
Jag håller tummarna för det. Och det bästa av allt är att jag får träffa dem i sommar i vilket fall.
Love it!

Mr. Kefalinos skickade ett mail snabbt som attan och nu har jag berättat datum, veckor och antal.
Lätt dumt att vi bestämt oss för the busiest month of the season, men hur som haver är det
då alla mina vänner är där och det är då allt händer.
Det är varmt, det är äckligt och det är underbart.
Jag längtas ihjäl redan nu. Håll tummarna att han har något ledigt för oss då!

Idag har jag spenderat mina pengar på den nya vårjackan, räkningar i massor och bakböcker på bokrean.
Jag älskar bokrea!
Nu ska jag ner i tvättstugan, hänga tvätten på tork och
sedan lägga mig i sängen för att läsa om chokladens frestelser.
Jag behöver inspiration för nya bakningar.
Allra först ska jag göra färdigt Banoffee-pajen jag håller på med.

Jag har järn i elden!
Imorgon är jag hela dagen på jobbet, från halva elva på morgonen till sena kvällen.
Vi hörs på fredag!

Kalinixta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback