Obsession - red.

Igår fick jag en tanke. Som ofta blir en tanke som en liten elak gubbe som tar tag i allt till slut.
Im obsessed with becoming a redhead!

Nu har jag varit såhär mörk, nära svart, länge. Och jag trivs i det.
Men jag börjar tröttna! Jag vet att blont funkar, men det känns trist.
Att gå från mörk till blond och sedan tillbaka igen. Redan gjort!
Nu är jag helt inställd på att bli en knallröd människa.
Och det bästa är, funkar det inte så funkar det inte.
Med andra ord. Då blir jag mörk igen!

Nu måste jag bara boka frisörtid, vilket ändå är dags då jag liknar en hårdrockare i håret.
Långt, lockigt och utan styrsel.. Sexigt!
Det här med färgen är inget jag törs testa på hemma gott folk. Då slutar jag som morot.


Bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback