Once, twice and so on.

Klockan är tolv och jag sitter fortfarande i morgonrocken.
En liten tår rullade ner för kinden innan filmen tog slut.
Det kommer alltid en chans att ställa allt till rätta, bara du väntar så kommer den.
Nu slår jag på bra musik och gör mig färdig.

James Morrison påminner om Leigh.
Han var, är och kommer nog alltid vara hooked på smörsångare.
Nu lever han i Prag med sin bror och mår gott. Livet förändras för oss alla.
Ännu har han inte kunnat släppa taget om sina dåliga tjejvanor helt. Det är fascinerande!
Varför är det så att snälla killar faller för tjejer som behandlar dem som skräp, och vice versa?
Det ska jag nog komma på idag.



För dig gör jag det tusen gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback