One day left.

Ingen kaka har det blivit av än men jag känner mig inte trött hur som helst.
Så innan kvällen är slut får nog Silvia ännu en kaka bakad i sitt namn.
Är taggad inför lördag, ska bli så roligt att få laga mat och bjuda till de som hjälpt mig så mycket!
Tänk att på de senaste året har jag flyttat 2 gånger, men inte burit en kartong på egen hand.
I ena stället behövde jag inte ens ställa i ordning och packa upp. Snacka om lyx!
Allt kan jag tacka min kära familj för!

Så på lördag är det min tur att bjuda tillbaka, på mitt sätt.
Sitter och försöker hitta en god fördrink att bjuda alla på. Det går sisådär.
Nu håller jag tummarna för att moster inte slängt sin iskross så jag kan låna den,
för en blender med just det har jag inte råd med för tillfället och krossad is is a must!

Gott folk, det är dags för mig att krypa ner i pyjamasen!
Imorgon väntar ännu en lunch och sedan är jag långledig.
Jag tror ingen riktigt kan förstå hur skönt det känns att säga så, långledig..
Helt underbart är en underdrift!

För hur mycket jobbar jag egentligen när mina gäster ställer frågan en lördagkväll då jag serverar dem;
- Är du aldrig ledig du Carro?

Jo, nu!
Men all beröm och glada ord gör det så värt.
If I just could get rich along the way..

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback