Panagia mou!

Nu jublar hela kroppen - nästan.
Allt utom bröstet som fortfarande har ett hårt tryck över sig.
Även kallat ångest har jag kommit på - eller ett sjuhelvetes sug.

En hel kväll på jobbet utan cigg har jag klarat av.
Det är jag fan stolt över, med rätta!
Jag håller tummarna för att dagarna efter det här kommer gå som en dans.

Jag hann även lägga undan en underbar liten vårjacka som måste köpas inom kort.
Sprang bort och hämtade paket ifrån HM med vårkläder.
Vår, vår, vår! Nu är jag trött på den här snön som ligger och skräpar överallt.
Jag behöver sol, långa dagar och värme! Kanske rentav lite utland.
Kerkyra lockar lagomt mycket, speciellt nu när karnivalen är på gång!

Sandra är hemma också. Mäkta värt att nämas. Hon slog en signal ikväll och jag blev glad.
Imorgon ska vi fikas på stan och jag kommer säkert svimma - vad brun hon kommer vara.
Men först måste jag ner i tvätten och få den torr igen.
Det är löjligt vad ofta jag tvättar!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback