Paus.

Klockan är nu halv åtta.
Ingen middag orkar jag göra åt mig själv idag,
istället får det bli naturell youghurt med müsli.
Väldigt dåligt av mig, men jag är lat ibland as well.

Istället för att städa har jag suttit framför tv-n och kollat på diverse olika serier.
Men jag har åtminstone fått upp de fina ljuslyktorna på väggen som jag fick av familjen i inflyttningspresent
& så har jag faktiskt lagat handdukshyllan i badrummet som inte klarade av trycket i lördags.
Nu ska jag fan få städningen gjord. Tvätten jag tvättade sist ligger och skräpar i garderoben.
Jag var alldeles för stressad för att vika den i fredags.
Och sängen måste renbäddas.
Som ni hör. Jag har häcken full.

Sedan ska jag baka svärmorskaka. Den var så god sist att jag måste bjuda på mer!
Är det något jag kan stoppa käften full av är det den, det ska ni veta.
Ett recept att dela med sig av månne?
Vi får se.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback