So fresh and clean.

Veronica Maggio spelas på högsta volym och jag har just städat färdigt.
Jag älskar att känna att allt är rent och står i sin ordning.
Idag gick jag helt nuts och gjorde rent i, på och bakom spisen. Överkurs!
Men med musik som sätter fart på kroppen går allt som en dans.
Fröken musik gör mig glad, låtarna är så enkla att komma in i och känna igen.
Hon är grym helt enkelt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, diska bort den sista disken
för att sedan vänta på mor och åka upp på berget för att bli bjuden på middag.
I utbyte mot kakor, säger jag i alla fall. Jag vet att jag skulle fått middag ändå.
Jag har inte direkt dyra middagsvanor för mig längre, det är sällan jag äter middag hemma.
Undra var alla mina pengar tar vägen egentligen?

Jag hoppas på en sjö i fickorna av slantar nu när jag slutat röka.
Det borde minst bli 400:- i veckan, tänk vad illa mina lungor ser ut av alla dom pengarna!
För nu har det gått en vecka gott folk, 7 dagar.
Jag är stolt ta mig satan!

Vi hörs när jag är hemma igen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback