Throw it all away.

Jag hade velat säga att jag är helt utvilad och mår gott av att vara ledig.
Men jag försov mig imorse, läs snoozade, fick på mig ett ansikte och två sekunder senare
var MIO's gubbar här och monterade soffan.
Den är enorm! Där på affären såg den pytteliten ut, men inte här hemma.
Tack och lov att jag inte köpte en större kan jag säga!
Men den är fin, superfin. Jag är mycket nöjd!

Antingen är jag helt sjuk i huvudet eller så skär den sig mot väggen den här också.
Konstigt. För hur brunt och brunt ska skära sig, det är en fråga.

Börjar känna mig lite stressad.
Mamma ringde för en stund sedan och var tvungen att promera hundarna en timme.
Med andra ord ligger jag efter i schemat, planen var att vara färdighandlad och börjat med maten nu.
Typiskt!

Jag ska kanske kolla om jag kan montera ihop stolarna så länge..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback