Tre i en smäll - grattis!

Idag är det helt plötsligt torsdag.
Veckorna går extremt fort!

Moster Annica, Morbror Anders och lillebror Viktor fyller år idag.
Alla tre på en och samma dag!
Congratulations & celebrations!

Dessvärre jobbar jag kväll på restaurangen idag och efter vad jag hört blir det nog inte så lugnt.
Om inte annat är det något jag håller tummarna för.
Egentligen vill jag fira alla tre, men jag hinner inte med någon alls. Skämmes!

I övrigt så är lilla Sollefteå kallare än på länge.
- 24 grader var det som visades framför mina nyvakna ögon imorse (klockan 12).
Jag är hopplös när jag inte jobbar lunch, jag kan sova hela dagen om så vill.
Om en månad är det catch-up med läkaren som gäller, frågan är om jag inte ska bojkotta meducinen?
Jag menar. Jag blir tjock av den, jag sover längre än vad jag behöver och allt är avtrubbat.
Det känns på något vis som att man tagit alla mina känslor och tryckt på mute. De kommer, men det är tyst.
På plussidan däremot mår jag ju bra, jag får sova om nätterna och det är gott med godsaker. Typ.
Dagar som igår väger över det hela. Det finns underbara människor runtomkring mig!

Time to get dressed. Jag är så jävla slö!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback