Utan en röst.

Vi hade trevligt igår jag & Petra!
Käkade på den nya, beryktade restaurangen och mådde gott.
Men, vi har båda varit med om bättre. Mycket bättre.
Vilket var lite synd. Testar man något nytt vill man gärna bli hooked.
Hur som. Sedan sprang vi ärenden på stan och fikade lite.
Lunch och fika på en och samma dag. Det är grejer det!

Började känna mig risig igårkväll på jobbet, men med positiva tankar trodde jag det skulle gå över.
I helvete heller!
När jag kom hem igår frös jag som en nakenhund, och natten har inte gjort det hela bättre.
Knaprat Ipren och halstabletter, då det låter som att lugnorna tänker överge mig när jag hostar.
Men det är alla hjärtans dag. Vi är fullbokade. Jag är singel. Alla andra är på sötnose-saker någonstans.
Med andra ord. Jag måste jobba!
Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig färdig för dagen.
Sedan måste jag in på Apoteket och köpa medicin så jag klarar hela dagen.
Håll tummarna för mig!

Glad alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback