Jag valsar fram.

Nu går det verkligen som en dans!
Jag hoppade nästan i taket av lycka när jag loggade in på mailen.
Det kändes som att Kerkyra august 09 var dömt att misslyckas med.
Efter att ha pratat med allra käraste Vagelis som faktiskt försöker hjälpa
och det ändå inte blev precis som tänkt.
När jag pratat med min chef och han droppat hutlösa priser såsom 680 euros a week.
Giriga kan de vara när de vill! Där snackar vi kompispriser.

Vagelis hade nu skickat ett mail om att vi kan få 8 bäddslägenheten för 85 euros om dagen istället för 100.
Men det känns lite väl dyrt för oss som bara är tre.
Jag mailade Nondas uppe på kullen för att att se. Och de hade plats!
350 euros i veckan för ett rum för oss tre, det känns helt klart överkomligt.
Då ingår dessutom transfers till och från flygplatsen.
Så nu måste mamma bara fundera ett tag, men jag känner på mig att jag vill slå till.
Och henne får jag övertala om hon tänker något annat.
Jag mor och Ellen ska åka utomlands i sommar. Jag längtar!

Nu måste jag göra ett ryck och snärta ner till jobbet i tid.

Filakia polla!

(Ps. Jag ska även göra ett ryck och träna upp grekiskan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback