What a wonderful day.

Idag är en bra dag, jag känner det i kroppen och ser det på himlen!
Jag önskar jag hade en kamera att visa er, för vädret är helt lovely utanför.
Himlen är blå och solen skiner - våren är på gång!

Idag har jag en del ärenden att göra.
Kläderna jag hämtade ut från HM igår måste tillbaka, en del åtminstone.
Antingen var de för stora eller för små. Jag som alltid brukar lyckas hitta rätt storlekar!
Jag måste till fotografen och ta foton till id-kortet. Det kostar det säkert multum och miljarder!
Men det måste göras. För passet sedan gymnasiet ser jag för det första inte klok ut på och så det går ut nu.
Sedan måste jag på banken för att sätta in lite pengar på mitt kort så jag kan betala den där
Radiohjälp-kostnaden jag var korkad nog att dra på mig.

Efter det har jag all tid i världen för min lilla Sandra som är hemma, äntligen!
Men först måste jag göra mig färdig och få lite mat i magen.
Apelsinjuice och mackor. Mums!

Have a wonderful day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback