Will you be my sweetheart?

Ännu en kväll avklarad!
Det börjar kännas som en nedräkning av något slag, men riktigt sån tur har jag inte.
Om vi inte ska åka utomlands i sommar vill säga. Jag, mor och mostrar.
Jag hoppas för det vore så himla roligt!
Då skulle jag dessutom ha något att räka ner till för den delen.

Hur som haver var kvällen oerhört lugn.
Jag har mest lallat omkring som vanligt och det är illa,
för nu börjar jag vänja mig vid det.
Jag gillar egentligen inte det där med att flamsa omkring när jag borde göra nytta.
Men lite nytta blandat med nöje har nog ingen dött av.
Det är ju huvudsaken att vi har roligt!

Nu är klockan helt plötsligt jättemycket,
jag har precis tagit dagens meducinkur och
konstaterat att jag klarat ännu ett dygn utan cigg.
Apelsiner har blivit min nya drog - men det är bättre än både cigg & godis.
Nu ska jag ta mig ett glas juice och sova sött.

Kalinixta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback