Without a clue.

Mitt i allt hörde jag snack om Marmite på tv-n.
Marmite - you either love it or hate it. Det finns liksom inget mellanting.
Jag personligen ryser av bara tanken och förstår inte hur folk ens kan fundera på att äta det.
För er som inte vet har jag sökt efter en förklaring på Wikipedia.

"Marmite är ett
smörgåspålägg som är mycket salt och tillverkas av biprodukter (jästextrakt) från öltillverkning. Pålägget skapades 1902 i England och är ett av de mest populära påläggen där."

Hur gott låter det tycker ni?
Så vansinnigt snuskigt.

Skulle jag jämföra är det lika illa som messmör,
eller messmör och keso tillsammans. Fast 10 gånger värre!



Tänkte bara att ni kanske ville veta vad det äckligaste jag vet är..


Kommentarer
Postat av: Siolia

Tjena fröken fräken ;) Du är faktiskt närmast på gissningstävlingen i min blogg, men inte riktigt rätt ännu - men snart kanske :D Trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback