Work it out.

Det där med mig och planering är ju fan inte min starka sida inte.
Klockan är nu halv sju och jag ska färga håret, duscha, göra mig i ordning,
försöka hinna laga lite mat och sedan snärta ner med syrran för att äta middag och dricka alkohol.
Det är lite spännande det där när det är första gången lagligt för henne,
förmodligen mer spännande för mig än för henne. Men hur som helst.

Jag har gjort mina ärenden och känner mig nöjd med alla pengar jag bränt.
Mat och alkohol är inköpt, imorgon behöver jag mig bara lite tonic och sallad så är jag fit for fight.
Soffan står på sin plats och allt är sig likt.
Städa skulle jag också göra idag,
men det jag skjuter allt tills imorgon då jag kommer bli galen för att inget är gjort!

Nu måste håret färgas. Tvätten hämtas. Omletten göras.
Med andra ord. Jag har häcken full!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback