You get what you give.

Hemma i lägenheten igen.
Det är alltid lika skönt att komma hem!
Jag trivs så vansinnigt bra här i nya lyan,
framförallt nu när allt kommit i ordning.

Jobbet var extremt lugnt, sådär lugnt så man nästan blir galen!
Imorgon är det dock lunch - då vet jag att det finns något att göra.
Det gillar jag! Det här med att lalla omkring på jobbet är inte min grej.

Jag fick fingrarna ur och ringde hyresvärden som ska komma och fixa handtaget.
När vet jag inte, men han ska i alla fall. Det duger för mig.
En annan toppsak är att mor ringde och berättade att jag fått paket ifrån andra sidan Atlanten.
Jag blir så nyfiken! Nu måste jag skicka över mitt också.
Vad skickar man egentligen till N.Y som inte finns där? Jag tar mer än gärna emot tips!

Jag i pälsen mamma sytt. Kolla in pälsen mamma sydde till mig inför jul. I love it!

Dags att dricka lite juice och sedan snarka ett slag.

Kalinixta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback