You shook me all night long.

Hör och häpna kära vänner,
men jag har sovit som en prinsessa hela natten lång!

Det hördes inte ett ljud, i stort sett, och någon efterfest blev det visst inte.
Helt i chock var jag nästan när jag vaknade imorse och insåg att jag sovit hela natten!
Det sätter lite press på mig, jag måste sköta mig minst lika bra nästa vecka.
Kan bli svårt när familjen kan bli högljudda, syster fyller 18 och jag ska fira in lyan!
Hur som haver.

Det är dags för mig att göra mig i ordning.
Mamma ringde för en halvtimma sedan och frågade om jag var färdig,
vilket jag givetvis inte var för jag trodde hon skulle ringa ungefär nu.
Därför ska hon slänga ihop kakorna på egen hand, vilket absolut inte var meningen!
Sedan sticker vi till Kramfors och lever loppan en sväng.
Vädret är dessutom underbart ute, jag sliter nog på mig solglasögonen och mår gott.

Have a wonderful day people, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback