1 - 100.

Kvällen på jobbet gick smärtfritt.
Jag är lycklig över vänner, de måste vara de mest underbara som finns.
Ett endaste litet samtal med Mona och jag mådde bra igen.
Hon är som idomin för själen. Litet ryck på axlarna och en rad som, det behövde nog komma ut.
Sedan kändes allt på sin plats och jag är inte rädd för att krascha längre.
Händer det så är det så, men jag ska inte oroa mig för det i förväg.

Medicinen slank ner i lagom tid ikväll och jag börjar bli himla trött nu.
Det passar perfekt för jag jobbar lunch imorgon, vilket betyder tidig uppstigning.
Men innan jag sover ska jag äta en djungelvrål, röka en sista gång för idag och kolla på lite mer SATC.
Då mår jag bra!

Förresten skrattar jag ihjäl mig åt bilder Julia och hennes vän Frida laddat upp från Frankrike.
De är helt galna och kommentarerna gör att jag nästan kissar på mig.
Mer sånt. Jag väntar på äventyr!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback