And the winner is.

Dagen på jobbet gick sådär. Om jag nu får klaga lite mer än vanligt.
Det var roligt, jag mådde okej. Men ändå slogs jag av små panikångest smällar.
Som små tomtebloss som blåste av igenom mig.
Jag skulle inte kunna förklara varför om jag så blev betald för det,
inte ens jag vet varför det hände. Eller vad som utlöser dessa känslor.
Kvällen var lugn, människorna var trevliga. Ändå mådde jag lite illa.
Den enda tanken som jag höll fast vid var att jag måste hitta ett nytt jobb inom kort.
Det behöver inte vara förrän kanske nästa månad eller nästa år, jag vet faktiskt inte.
Men innan jag kraschar igen måste jag ha kommit på några smarta svar.

Idag ska jag städa i min lägenhet, där jag trivs som tusan!
Vi skulle åka och köpa färg igår men affärerna stängde visst klockan 13.
Knasigt! Så det blev ingen färg och lägenheten får vänta i några dagar till.
Inga möbler innan färgerna är som de ska här inne.

Lite frukost på det här så!

FIlakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback